torstai 15. maaliskuuta 2012

eat ALL the cake? no thx


Mun päivä alkoi iloisesti kiitos lapsenkasvoisen kommentille. En laihtunut eilisestä, mut eipä tuo haittaa. (: Tänään taas cross traineria, suihkuun ja koira pihalle. Voisin käydä tänään kaupassakin. Näin muuten tosi ahdistavaa unta. Ahmimisesta. Ahmin paljon, enkä voinut hillitä itseäni, vaan söin muidenkin ruuat. Mulle suututtiin. Oli inhottavaa herätä, koska se uni oli niin todentuntuista. Onneks tajusin jossain vaiheessa, etten oo pilannut vielä mitään. :-D



Rupesin miettimään, että mulla ja mun poikaystävällä on kesällä taas vuosipäivä, niin mitenköhän sen yllättäisin? Normaalisti ei olla vuosipäivinä tehty mitään tai annettu lahjaa tms. Tänä vuonna haluisin kuitenki yllättää jotenkin, koska oon aivan kamala, enkä voi ymmärtää, miten se mua kestää. Ehkä täs vielä keksii jotain. ;D


Apua! Kesä on kohta täällä ja näytän vielä tältä. No, paremmalta kuin vuosi sitten. Haluaisin silti olla pienempi ja paremmassa kunnossa. Onneks on vielä päälle 2 kk aikaa. c: Oon taas miettinyt, että poistaisin kaikki vanhat postaukset ja aloittaisin puhtaalta pöydältä. Yrittäisin tehä tästä blogista henkilökohtaisemman/ minämäisemmän ja ehkä uskaltaisin laittaa kuviakin. Any thoughts?

9 kommenttia:

mia-ana kirjoitti...

Joo, olisi kiva jos yrittäisit tehdä blogistasi henkilökohtaisemman. :)

PS. Ei kannata poistaa vanhoja postauksia, sillä yleensä se rupee kaduttamaan enemmin tai myöhemmin. Nimimerkillä kokemusta on.

puffie kirjoitti...

Toi muakin vähän pelottaa, mut samalla tuntuis helpottavalta päästä niistä eroon :-D

Feline kirjoitti...

Uudista vaan blogiasi ja laita kuiva! :)

Hyvä, ettet masentunut. Ja hei, sä et ole lihava. Älä stressaa laihdutuksesta, silloin se aiheuttaa eniten ongelmia.
Ota rennosti. Sä onnistut kyllä (BMI: 19,5 on hyvä tavoite, ei liian vähän).

Haleja sulle! ♥

pinja kirjoitti...

Osta poikaystävällesi joku kiva lahja tms ja osta yllätykseksi leffaliput johonkin leffaan teille molemmille ;) kyllä sä keksi jotain :)
tosi kiva blogi

Julia kirjoitti...

Hei, sulle on tunnustus mun blogissa :))

lapsenkasvoinen kirjoitti...

Mäkin oon usein nähnyt painajaisia ahmimisesta, se on kyllä kamalaa :(
Ei kannata välttämättä poistaa kaikkia postauksia, mutta silti olis varmasti hyvä ajatus tehdä blogista enemmän itses näköinen, jos haluat niin ! :) Tee vaikka uusi blogi? :)
Voimia♥

Milja kirjoitti...

Kyllä me hei vielä ehditään ennen kesää!! :) Mulla ois tavotteena kiinteytyä ainaki, hyvin me selvitään usko pois :-D

Ja toi blogista henk.kohtasemman tekeminen kuulostais ihan hyvälle idealle :-)

Milja kirjoitti...

Hei mulla ois sulle tunnustus minun blogissa, käyppäs kurkkailemassa! :)

puffie kirjoitti...

kiitos kommenteista ihanat! (: Toi uus blogi vois itseasiassa olla aika varteenotettava idea... :p