keskiviikko 14. maaliskuuta 2012

vivirás


Anteeks, etten ole pitkään aikaan postaillut. Mun on pitänyt, mutta sitten se vain jäi... Musta tuntuu, että mulla alkoikin menkat. Nyt vaan toivon, että oon oikeessa. Tai siis, kun mun menkat oli vähän oudot. :'-D Joka tapauksessa mä yritän nyt elää ilman huolta siitä. En voi stressata turhaan. Luultavasti turhaan.



Tänään mun aamupaino oli pienin pitkiin aikoihin ja oon tosi onnellinen. 62,2 kg ja matka jatkuu alaspäin. Kohta käyn syömässä kiivin ja juon ison lasin vettä, sen jälkeen cross trainerilla 30 minuuttia, suihkuun ja koira pihalle. Mun pitäis lukea ylppäreihin, mutta en jaksa, ei kiinnosta. En lukenut äikkäänkään, joka siis oli maanantaina. Voin kyllä sanoa, että ei se lukeminen olis auttanut. Aiheet oli mulle huonot, mutta voi voi.


Haluun vielä loppuun sanoo, että vendela: oon huolissani susta. Oot ihana ihminen, ole kiltti ja ilmota, että oot vielä hengissä.

1 kommentti:

lapsenkasvoinen kirjoitti...

Vendela on kyllä hengissä, ei huolta :)