keskiviikko 14. maaliskuuta 2012

ja vielä viimeaikaisista fiiliksistä



Oon kuitenkin onnistunut välttämään turhat ahmimiset. :) Nykyään oon usein onnistunut välttämään ne yksinkertasesti vaan miettimällä, kuinka huono olo on henkisesti ja fyysisesti sen jälkeen. Mielummin syön terveellisesti, koska se harvemmin aiheuttaa sitä ruoka-ahdistusta.

En muuten muista, oonko blogissa kerennyt mainitsemaan, mutta oon nostanut mun päivittäistä kalorimäärää. Yritän joka päivä syödä ihan minimissään 700 kcal (mielummin kuitenkin 800) ja maksimissaan 1200 kcal. On mulla viikonloppuisin yks boostipäiväkin. :P

1 kommentti:

Feline kirjoitti...

Hyvä, että syöt enemmän. Ei ruoka ole miklään vihollinen. 1200 on silti tosi vähän, jos miettii että peruskulutus on 2000. Noh, sekin riippuu...


Voimia kulta! ♥