perjantai 24. kesäkuuta 2011

craving is only a feeling


Oon pettyny. Söin eilen ihan hirveesti, tai ainaki siltä musta tuntuu. Söin taas purkkaa, keittoa ja ruisleipää. Ja mä söin sitä jätskiä. Oisin voinu antaa sen anteeks, jos en olis syönyt leipää... Mutta ei. No joka tapauksessa eilisen syöty määrä: n. 850 kcal. Multa kysyttiin eilen haluunko mä pizzaa ja sanoin, etten halua. Se on jonkinlainen voitto.

Tänään mä syön max 600 kcal. En saa ylittää sitä. Ihanteellinen määrä olis kuitenkin enintään 450 kcal, mutta oon melko varma, että ylitän ton. Huomenna saan syödä. Vaikka eikö juhannusta vietetä tänäänä? No en vietä edes juhannusta, vihaan sitä. Huomisen syödyt kalorit annan anteeksi. Sunnuntaina syön taas vähemmän. Kcal -määrä riippuu ihan siitä, paljonko syön tänään.

3 kommenttia:

Clavicle kirjoitti...

niimpä ! epäreilua kun ne on ihan luonnostaan sellaisia pieniluisia, siroja... ainakin suurinosa :)

kiitos ♥

emilie kirjoitti...

Hei ei 850kcal ole mitenkään IHAN kamalasti! Tsemppiä ♥

puffie kirjoitti...

kiitos tsemppauksesta!!<: