lauantai 4. kesäkuuta 2011

summer be gone


Tällä viikolla mun syömiset on mennyt päin vittua. Ahmin koko viime viikonlopun ja tänki viikon. Ainoo hyvin mennyt päivä oli tiistai, jolloin söin about 600 kcal. Se on mun ainoa ylpeyden aihe tällä viikolla.

Syömisten takia on ollut kauheet ahdistukset, mutta muuten mulla on ollut ihmeen hyvä fiilis. Ja se on sinänsä ärsyttävää, koska sillon mä yleensä just syön enemmän. Mä vihaan sitä hällä väliä -tunnetta. Mä vihaan sitä, että mulla on nyt kauhea nälkä. Mä vihaan sitä, että on tylsää. Se saa mut ajattelemaan ruokaa.

Mua ahdistaa. Kaikki paikat on täynnä mun epäonnistumisia. Mun sotkunen huone. Mun vitun isot vaatteet. Mun arvosanat, jotka voisivat aina olla parempia. Laiska. Tyhmä. Ruma.

Mä aion taas ottaa tosissaan tän syömis touhun, koska mä tiiän, että mä pystyn siihen. Mä tiiän, että mä voin saada paremman ja terveellisemmän elämän. Mun tarvii vaan (klassisesti...) ottaa itteeni niskasta kiinni. Mä voin joskus saada täydellisen kontrollin ja tahdonvoiman. Mä näytän muille, että ne on väärässä. Mä en ole vain laiska epäonnistuja. Ahmiminen ei paranna mitään. Tänä kesänä syön vähemmän ja liikun enemmän.

Positiivinen ja motivoitunut asenne auttaa! Voisin varmaan tehä jonkun itteäni motivoivan postauksen, jossa ois thinspoa. (: Pakko onnistua!

Ja apua, tervetuloa uusille lukijoillekin! (: En oo huomannut, että mulla on näin "paljon" teitä.

1 kommentti:

Tiia kirjoitti...

Toi Dieetti kuulostaa kivalta :)

http://elamakateissa.blogspot.com/