maanantai 20. kesäkuuta 2011

let it rip now, let it go now


Mä oon kyllästynyt siihen ahmimisen aiheuttamaan ahdistukseen yms. paskaan. Mä aion olla ahmimatta kesäloman loppuun asti! Mun on taas pakko yrittää päästä tästä eroon ennen ku siitä taas tulee samanlaista, mitä se oli vielä vuoden alussa. Mä oon kyllästynyt BEDiin, ja mä haluan vain tasapainottaa mun elämää "syömällä normaalisti". Kerran viikossa saan syödä vähän enemmän. Mä aion merkata syödyt ruuat ja niiden kalorit ylös. Perkele, musta tulee terve! :D

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

HYVÄ! :)) Se on hankalaa, mutta siitä vaan tulee niin hyvä olo kun tietää, että on voittanu sen SHn aiheuttaman ahmimisen ja syö *oikein*!!
Tsemppiä! =)
♥:zom

Amanda kirjoitti...

tää oli kiva postaus, kannatan tota ajatusta < 3
paljon tsemppiä siihen ! :)

Shishkin kirjoitti...

Samoilla linjoilla olen :D Ja hei, ei se oppujen lopuksi ole niin vaikeeta, oon itekki paisutellu asiaa liikaa ja stressaantunu siitä ja siks siitä ahmimisesta on ollu niin vaikeeta päästä eroon. Pitää vaan yksinkertasesti miettiä et Haluun olla terve ja onnellinen, ahmimalla se kaikkoaa pois. Ihan järjellä mennään! :) Paljon tsemppiä sulle!

puffie kirjoitti...

kiitos kaikille hirveesti ♥
+ cashew: oot oikeessa, ei se niin vaikeeta ole, jos ei mieti liikoja (=