perjantai 24. kesäkuuta 2011

loving the feeling of control


Mun juhannus menee dataillessa. En oo ikinä kyseisestä juhlasta välittänytkään. Mutta nyt kun mulla on tylsää, niin ajattelinpa päivitellä. Mulla on ihan kamala nälkä, ja en oo syönyt kauheasti. Sen takia mulla on maha kipeenä.
Huomenna saan syödä, miten haluan. Pelottaa vain, että ahdistus iskee, vaikka oon antanut luvan, ja että se binge mode jää päälle. No sunnuntaina vähemmän.

Oon syönyt tomaattia ja purkkaa. Se tekee about 75 kcal. Laskin purkat mukaan, koska söin niitä oikeesti tosi paljon. No parempi se on purkkaa mussuttaa, kuin että söisi jotakin kalorisempaa, vai? Ajattelin vielä tänään ainakin syödä keittoa. Oon myös ostanut mandariinilohkoja. Eli nekin luultavasti menee alas. Tän päivän syömiset kokonaisuudessaan tulis tekemään pyöristettynä 440 kcal. Oikeestaan voin pitkästä aikaa olla tyytyväinen. (:

Ton kuvan tytön vartalo, me gusta.

Ei kommentteja: