tiistai 21. kesäkuuta 2011

day 1: success


Eilisen syömiset meni tosi hyvin! (-: Oon tyytyväinen jopa kcal -lukemaan, vaikka tarkoitukseni olikin päästä eroon ahmimisesta. Söin ensimmäisen kerran vasta 18:00 maissa, olis voinut syödä ees aamupalan, mutta ei. Eli eilen söin vajaa 200g patonkia ja vajaa 500g tomaattia. Sitten söin vielä purkkaa ja join vettä ja Pepsi maxia. Eli pyöristettynä noi kalorit olis about 600 kcal! Pyöristin tietenkin ylöspäin... :D Tuntuu jotenkin oudon pieneltä toi määrä, varsinki kun söin tota patonkia.

Meinasin kyllä eilen sortua ahmimaan. Taas rupes ihan hirveesti ahistamaan tiettyjen henkilöiden takia. Mutta oon päättänyt, että en ahmi koko loppu lomana, enkä siis saa ahmia! Kyllä mä vielä pääsen eroon tästä, pakko päästä.

Pystyn muuten taas kommentoimaan omaan blogiini, onneksi. Mutta tällä kertaa tää blogger taas kusee jotain, ja väittää etten lue yhtäkään blogia. Eli en pääse lukemaan muiden blogeja. Ärsyttävää, koska muiden blogit motivoi ja inspiroi mua tosi paljon. (: No onneks mulla on tossa sidebarissa (eiku mikä se on? =D) joitain blogeja. ♥

Pitäkää ihmiset tosi hyvä päivä! (:

2 kommenttia:

emilie kirjoitti...

Hei hyvä juttu ettet oo ahminu, 600kcal on tosi hyvä! Tsemppii! ♥ :)

puffie kirjoitti...

Pakko myöntää et oon tosi tyytyväinen, kiitos ja sinne myös <: !!