keskiviikko 22. kesäkuuta 2011

i want to be the girl i was


Eilisen syömiset meni taas hyvin. Söin vasta 19 jälkeen. Söin siis keittoa, raejuustoa ja tomaattia. Oon syönyt myös purkkaa ja juonut Pepsi maxia, Coca-Cola zeroa ja helvetin vähän vettä. Eli kalorit hipoi 500. Taas kerran oon melko tyytyväinen, mutta taas kerran meinasin sortua ahmimaan. Poikaystäväni takia. Hän olisi ostanut kaikkea hyvää, mutta sanoin suoraan "älä osta, mä en saa ahmia, jos ostat niin sorrun kuitenki".

Viikonloppuna saan syödä vähän enemmän, ja sillä tarkoitan sitä, etten aio laskea kaloreita. Saan syödä herkkuja, mitä tahansa. Vain yhtenä päivänä! Toivottavasti osaan varoa, ettei se "jää päälle" ja jatku sitten...
Mä oon ensi viikolla luultavasti muutaman päivän yksin kotona, ja mua pelottaa, että mä ahmin taas. Mun on vaan pakko pystyä siihen, mä en saa ahmia! Mä voisin tehdä itselleni jonkun hedelmä -lautasen. Siinä on jotain hyvää, ja ehkä se estää mua ahmimasta. (:

Oon muuten miettinyt, että uskallanko käydä vaa'alla. En tiedä. Mä en nimittäin halua, että mulle käy se, mitä viime kesänä. Uskallanko tehdä sen, vaikka tiedän, että lukema on ainakin 10kg suurempi kuin viime vuonna? Joo, en todellakaan suosittele ahmimaan. Ahdistukseen ja stressiin pitää löytää parempi helpotuskeino. Toisaalta pelkään, että masennun ja ahdistun ja se johtaisi taas ahmimiseen. Toisaalta voisin tarkkailla painoani, miten se laskee, kun ei ahmi tai syö paljoa. No ehkä joskus sitten...

2 kommenttia:

Laura Poikolainen kirjoitti...

voi khiitos voimien lähettämisestä<3 samoin sinne :) oot pärjänny hienosti!! Ja nuo kalorin lajittelut kuullostaa mun kohalla nyt sopivalta kun ei tässtä mitään tule :(

puffie kirjoitti...

kiitos toivottavasti tää putki vaan jatkuis :-)